No Power!


Tja!!

Sitter här å knapprar lite på burken medans jag väntar på att reklampausen i Desperate ska vara över. Imon är jag och lillan lediga, guu va skönt det ska bli. Soooovmorron it is!!

Igår hade vi sådär kul här hemma, kom hem från jobbet, slängde på lite snabbmakkisar och köttbullar på spisen och precis när det var klart så dog allt. Fan!! Strömmen skulle vara borta mellan 19-22 stog det i brevet vi fick häromdagen.
Va fan e det för en tid att göra folks hem strömlösa? Det är ju helt stört. Så efter middagen visste vi inte riktigt vad vi skulle göra så vi spelade "Finns i sjön" jag och lillan. Haha!! Roligare har man ju haft.
Sen när klocka var åtta så bestämde jag mej för att hoppa i säng samtidigt som lillan. Alltså tio minuter över åtta låg jag i sängen och mös med dottern som bara ville böka runt hela tiden. Lätt att sova då. Haha!! Jag missade i alla fall både "En unge i minuten" och "Biggan" Shit asså.

Meeen, jag överlever!
Nu kvällsmat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0