Hoppla Pållen!!

Jag har märkt att jag har en tendens att skriva om allting dagen efter, men det gör inte så mycket. Huvudsaken är att jag får dokumenterat över huvud taget.

Igår hade vi en underbart härlig dag jag och min älskade familj. På 4H-gården här där vi bor så hade dom ordnat familjedag med poängpromenad, ponnyridning fika och annat trevligt.

Lillan hade sett fram emot att få hoppa upp på hästryggen. Hon vill ju börja rida pluttan. Hon ska börja ridskola, noppeskola, simskola och vanlig skola säger hon. Jaja, det blir nog bra.
Hon red i alla fall två gånger och därimellan blev det lite våfflor med sylt och grädde, klapp på kossorna och grisarna m.m m.m. Himla härligt med såna dagar tycker jag.
Efteråt så hamnade vi hemma hos mina svärisar och jag och svägerskan satt å tjöta i solen och gottade oss.

Lovely weather, ännu en dag!! Tjoho tjoho, jag har till och med fått färg. Mina axlar är alldeles solbrända och fina. Weiii!!!

När vi väl kom hem blev det grillat. Mycket grillat i påskhelgen. I like! 

FiskedammPonnyridningPonnyridningPonnyridningGrillatGrillat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0