3d-bio, god middag och sådär

Japp, så såg gårdagen ut för min del. Så himla mysigt. Vi bestämde redan tidigt att vi skulle gå på bio. Gnomeo och Julia blev det. Så söt film. Tråkigt att prinsen inte kan se 3d bara, vet inte vad det är för fel på honom ;-)
Lillan var hur nöjd som helt och tyckte det var jätteroligt och det var ju huvudsaken såklart.

Efter bion åkte vi hem. Mamma och pappa kom förbi en stund på lite fika innan jag började med middan. Kyckling a la Elle of course. Så jäkla gott. Resterna tog jag på lunchen idag *mumma*.

Idag har varit en seg dag, jag tycker i och för sej alla dagar är sega och hela jag är seg. Blir som kola i bollen när vädret inte riktigt vet hur det ska vara, men det hjälper ju helt klart att solen fortfarande är upp när man går hem från jobbet. Va fort det gick för övrigt. Me like!!

Idag kom svägerskan och hennes kille hit med nybakad kaka. Hon var inte helt nöjd men vi andra tyckte det var gott. Fika är väl alltid gott eller? Sen kolla vi på En unge i minuten och diskuterade förlossning lite och så. Det är verkligen ett roligt ämne att prata om. Jag älskar att höra andras förlossningsberättelser och tycker det är lika roligt att berätta min egen. Framför allt är det roligt och intressant att se på förlossningefilmer. Det är så mysig stämning kring det hela ju. Föda barn skulle jag kunna göra hur många gånger som helst tror jag.

Men nu ska jag gå å lägga mej, gääääässsspppp!!!! God natt!

3d-bio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0