Rosa och luktar gott

Sitter här och myser under min goa filt och funderar på ifall jag kanske skulle ta å gå å lägga mej. Gör ju absolut ingenting om man skulle komma i säng innan klockan hunnit bli tolv, eller?? Efter jobbet idag gick jag en sväng på IKEA. Åh, va lugnt å skönt det var att gå där alldeles själv i min egna takt. Så mycket jag vill ha plötsligt. Köpte mej en ny potatisskalare idag, får hoppas på att den skalar grymt, för själv suger jag på det. Skulle haft en äggskivare också men hittade ingen. Köpte lite annat smått också bland annat 2 jättefina, rosa ljuslyktor i glas på fot, som luktar ljuvligt.
Doftljus från ikea

Nä, nu får jag rusa. Prinsen undrar säkert vart jag tog vägen. Fasen, jag har lite ont i halsen också. Hoppas det går över med lite sömn så man är fit-4-fight imorgon på jobbrt. Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0