Söndagsmorgon!!

God morgon på er. Håller för tillfället på att göra frukost till mej och min lilla familj. Idag blir det något som jag inte ätit sedan jag var liten och gick på dagis, Fattiga riddare. Blir det bra så kanske jag till och med lägger upp receptet senare. Vi får väl se. Jag vet att jag älskade när vi fick det på dagis i alla fall så jag hoppas att det inte blir en besvikelse.

Senare ska jag och lillan åka med min syrra och lilla Solei på babysim. Det ska bli roligt, så jag har laddat batterierna till systemen och hoppas på några bra bilder i alla fall. Efter det blir det kalas, lilla Solen fyller nämligen 1 år idag, stora tjejen. Och moster är så stolt hon har nämligen lärt sej att gå också nu i dagarna. Ojojoj, nu går det fort.

Tja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0