Friday...Saturday...Sunday...Today!!

Jepp, som vanligt kör jag helgens bloggning på måndagen. Jag hinner ju för tusan inte med. Så låt oss börja med fredagen...Efter jobbet åkte jag och körde en veckoinhandling på coop. När jag fått skickat in alla varor i kyl å frys så var det på med löpardojjorna som gällde. Mötte sedan upp Danni utanför henne för att sen rusa in i skogen på en liten runda. Efter ett varv kände vi att vi hade fått upp ett gött flås och körde på en halv vända till. Så jäkla gött. Imon blir det förresten nog till att ta en sväng igen. Gööötttt!!!
Efter våran runda så åkte vi hem till mej och kolla på Eclipse....Åååh, jag tror jag döööör. Jag är helt förälskad i Edward Cullen. För typ två veckor sedan så fick jag ju tummen ur och såg Twilight för första gången. Alla hade tjajat om hur bra den var å blaa blaa blaa..Visst!! sa jag, tills jag själv hade sett den...Ojojoj!! Jag är numera besatt.

Nog om det, i lördags var det jobb för min del. Kände mej lite halvstressad då jag slutade jobba tre och vi skulle bort klockan fem. Tjooho! Till slut kom jag i alla fall hem och fick fixat och förberett maten och gjort mej å lillan iordning. Tack å lov så har jag en rätt så självgående fästman så han gjorde iordning sej själv. Kvällen bjöd på kräftskiva, dock åt vi inga kräftor utan grillade kyckling och så hade vi pastasallad med bacon och pepparsås till det, mmmmm. Det var riktigt trevligt och ungarna var helvilda och dansade till Manboy å waka waka å allt möjligt. Lillan somnade ju såklart väldigt gott när vi sen kom hem. Prinsen var full och deckade på stört å jag satt vaken en liten stund, ensam i mörkret.
På kräftskiva

Igår började vi med att åka å handla lite presenter till lillans dagiskompis som fyllde år. Enda tjejen var hon på kalaset. Tydligen hade han sagt till en annan mamma att lillan var hans tjej. Haha, sweet. Vi kalasade lite där innan vi gick ut på en liten promenix. Jag promenerade och lillan tog cykeln. Vi var runt på lite olika ställen och lillan fick både lekt med sanden lite och gungat och klättrat i träd, i kalaskläder. Mycket passande. Allt som allt så var vi rätt nöjda med dagen och somnade gott till slut. Lite i senaste laget såklart...Som vanligt.

ÄlsklingPå cykelturKlättrar i trädGungar högt



Det där var min helg i korta drag. Idag har det varit jobb igen å efter det så rev vi ner balkongräcket som var rätt kasst. Fick visst riva mer än vi hade tänkt från början. Nu är det väck, så förhoppningsvis får vi upp ett nytt snart.

Nu ska jag umgås lite tänkte jag, kanske dreggla lite över Robert Pattinson i Twilight. Har ju fortfarande inte sett början på den filmen, ajajaj.

Ha en trevlig kväll nu.

Kommentarer
Postat av: Team Kristen- Cassi

Sv; Amanda träffade Kristen på fan eventet som var i Stockholm, 21 Juni :)

2010-09-07 @ 16:27:08
URL: http://teamkristen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0