Modiga lilla flicka

*Idag var en stor dag för lillan. Vi hade bestämt att vi skulle åka till stan och ta hål i dom små öronen. Naaaw!!! Fisen...Hon sa till mej för ett par dagar sedan att hon ville ha såna hål i öronen som jag hade. Tidigare har hon absolut inte velat ha det så jag var lite förvånad. Frågade och diskuterade saken många gånger innan för att vara säker på att hon verkligen ville göra detta. Jodå det ville hon, men kusinerna skulle absolut vara med. Ingen annan fick titta för hon skulle vara blyg sa hon. Så jag fick ringa till kusinerna och bjuda med dom. Pappa pussade dom små öronen ordentligt innan vi åkte hemifrån en sista gång innan dom skulle bli förändrade för resten av hennes liv. Tyckte det kändes lite hemskt först, jag älskar att pussa på hennes små öronsnibbar och nu kommer dom aldrig bli sådär gossiga igen. Men så fin on är nu. Hon var lite nervös, det märktes. Som tur var så gjordes båda hålen samtidigt, annars hade vi nog gått därifrån med bara ett. Hon skrek rätt ut och blev jätteledsen men så hittade vi en skål med godis plus att hon fick välja 5st fina små Hello Kitty klistermärken och då glömdes det hela bort. Hon fick se sej i en spegel och hon var såå nöjd och tyckte att hon var såå fin. Älskling!!!
När vi var klara så svängde vi förbi Triumfglass på backaplan och köpte oss varsin glass. Alla var nöjda och glada och lillan har numera två små fina RIKTIGA örhängen.*

Tar hål i öronenHon är så vacker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0