Misslyckad shopping, går det?

Oh ja, det går. Idag hade jag en sån dag. Jag hittade ingenting. Eller jo, lite men inget som satt bra. Såå jäkla trist. När man fått in lönen på kontot och beger sej ut för att bli lite lycklig på ett par timmar så skiter det sej totalt. INTE KUL! Jag var ju inställd på att komma hem med ett par skor kanske, några tröjor en kofta och i alla fall ett par jeans eller leggings. Men icke. Allt som fick följa med hem var en (iofs jättemysig) kofta, en maskara och ett par örhängen. Hittade inte ens något till lillan, katastrof. Totalt misslyckad shopping helt enkelt.

Million Lashes
För övrigt så tänkte jag testa en ny maskara. Jag hoppas verkligen att den är bra. Vill att fransarna ska se fylliga och långa ut. Det återstår att se.


Kommentarer
Postat av: Fia

Tyvärr är det ofta så att när man är helt redo att verkligen shoppa så finns det inget.Då brukar jag ofta komma hem med nått som jag köpt bara för att.



Du får berätta sen om mascaran =)

2010-09-25 @ 23:13:53
URL: http://sofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0