Missat massa ju

Jag är så seg jämt, har inte ens orkat blogga någonting på flera dagar (tror jag). Eller jag kanske har orkat, men nog bara skitit i det då. Det har inte kännts så viktigt plus att det nog inte ha funnits något att skriva om. Då känns det ju rätt onödigt att bara pladdra på. Men jag vet ju att jag kommer vara glad åt att ha bloggen att se tillbaks på nästa år och nästa år igen och nästa...Därför är det lika bra att uppdatera om vad som har hänt de senaste dagarna.

Kollar skräckisI tisdags, hmm vad hände då. Det är ju det som är det värsta. Hade jag bloggat så hade jag vetat. Jag var ju på jobbet såklart som vanligt och eftersom att jag skulle vara ledig dagen efter så kunde jag vara upp läänge. Danni kom hit och vi ägnade några timmar åt att hitta en bra skräckis som vi ville se. Till slut hittade vi nån, kommer inte ens ihåg vad den hette, men den var rätt bra. Det e fasiken inte lätt att hitta en bra skräckis. Vi vill ju helst inte se sånt med folk som blir jagade av zombies eller massa blod å skit. Det som är bäst är riktigt läbbiga spökisar. Dom är absolut bäst, Paranormal activity är ett bra exempel där. Tips, tas tacksamt emot!
Jag minns inte vad klockan var när vi ansåg att kvällen var slut, men Danni gick la hem vid 3-4 säkert. Det brukar bli så.

Så har vi gårdagen ONSDAG. Då var jag ledig, såå gott. Jag och lillan åt god frulle i form av stekt ägg, korv å köttbullar. Smaskens!! Tänk om man kunde vara ledig varje dag, om pengarna bara trillade in på kontot utan att man gjorde nått speciellt. Va gött det hade varit, vad mycket tid man hade fått till annat (till exempel att blogga haha)
I alla fall så kom Frida och lilla Ronja hit. Vi tog på oss och gick ut på en promme. Sen avslutade vi på fiket uppe i simhallen. Där åt jag en svin-god grillad panini med salami och brie. Mums! (En sån hade jag kunnat tänka mej nu faktiskt, med ett stort glas mjölk till. PRIIINSEEEN!!!! Fixa!!...Inget svar. Skit också.)
I alla fall så lekte vi av oss lite på lekplatsen innan det var dags att avrunda vår dag tillsammans. Lilla Ronja är en riktigt go bebis, glad hela tiden. Hon fick sitta i sanden å känna lite själv vilket var väldigt spännande. Hon satt där på Leahs jacka å pillade lääänge. Alldeles tyst var hon, till skillnad från min going som låter i stort sett hela tiden. Hehe!! Jösses vad jag pladdrar på nu då.
Körde ett pass zumba på kvällen också ju. Såå gött, har lite träningsvärk i vaderna idag, men så va det på't igen. Det var vikare idag. Kag tyckte hon var bra och det var mycket danssteg och mycket magrullning å juck haha. Wonderful!! Så jäkla kul.

Nu har jag säkert skrivit helt osammanhängande, men skitsamma. Huvudsaken är att jag fattar vad som har hänt. Nu ska jag gå å lägga mej. Läser nog ett par rader i min bok (som jag för övrigt somnar väldigt gott till) Natti natti!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra Syrran

Ja du har bla missat Soleis 1-års kalas, skulle vara kul å se lite bilder därifrån! Puss på dig

2010-10-03 @ 15:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0