Bättre idag

Jag gav bannemej inte upp såå lätt. Efter gårdagens misslyckade shoppingförsök, så skulle jag prova på det idag igen. Drog en sväng till backaplan och kom hem ungefär 1000:- fattigare. Nu känns allt genast m,ycket bättre. Haha, Det är ju inte klokt egentligen. Hur kan man må så bra bara för att plånkan blivit lite tunnare?
Dock blev det inte så mycket till mej. Men lillan däremot fick en del. Vinterkängor, gummistövlar, skjortor, en manchesterkjol å strumpor. Jag fick ögonskugga, nagellack, leggings och en läcker ring. Så nu känns livet underbart. Haha!!
Nu ska vi ut å möta Danni en sväng, sen ska jag å prinsen ha filmkväll. Vet bara inte vilken film vi ska se ännu.

DödskalleBarnkläderMake up


Kommentarer
Postat av: jenny ♥

Hej - tittar in o önskar en riktigt fin kväll! Kram Jenny ♥



Ps: Tävla om BARN och HEM - inredning för 1000 kr på min blogg just nu - http://jennyn.se/category/tavla-och-vinn.html

2010-09-27 @ 21:34:00
URL: http://www.jennyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0