Shaky shaky!!

Aaah, sitter i soffan och pustar ut efter ett jäkligt gött å svettigt zumba-pass. Har precis slängt i mej en skål med müsli och vanilj-yoghurt också, det behövdes. 
Varje vecka så längtar jag till torsdagarna då jag får gå på min zumba. Jag har verkligen hittat min grej. Såå jäkla roligt och instruktören är helt klart den bästa. Stämningen i salen är heelt fantastiskt när 80 pers shakear loss så svetten stänker. Aah det e såå grymt.
Sen efter zumban klockan 20.00 har vi ju SOS Västkust på tv som man inte kan missa. Härligt med goa gôteborgare som räddar liv. Den ena sjuksköterskan där e ju en riktig sötnos. Haha!!

Hoppas att ni har en skön kväll för övrigt. Jag ska stänga av elektroniken här hemma nu å läsa lite i min bok innan det är dags för sängen. Tja!! 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0