Jag ska älska allt

Undrar vad det skulle göra för skillnad om man var lite mer positiv till annars ganska så trista saker. Man skulle ju garanterat bli mycket gladare i alla fall. Jag tänkte jag skulle prova på den här veckan att vara positiv till allt. Eller ah, det mesta i alla fall, eller nää allt. Ååh hjälp, haha det kommer ju aldrig att funka. Men jag ska försöka. Älska allt!!

Jag älskar att skrapa rutorna på bilen!
Jag älskar bromsklossar i trafiken, helst en stressig morgon.
Jag älskar katthårbollar i sängen.
Jag älskar när dottern bara gör allt tvärt emot det man säger.

Haha, bara det där kändes ju genast lite bättre och lite skumt. Imorgon ska jag vara jättepositiv hela dagen!! Jag vet en som kommer att vara nöjd med mej i alla fall. Ska bli kul att se hur det går.


 

Mirandanalle älska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0