Dags för vinterkläder

Efter att ha haft en riktigt skön och avkopplande helg så var det ju dags att köra igång igen på nytt med ny vecka. Jag tycker alltid att måndagar är så jäkla sega. Fick för mej att det var tisdag för en kort sekund förut och blev lite glad en snabbis åt att jag (i så fall) skulle vara ledig imorgon, men icke. Hmm så då har man en hel dag framför sej imon också innan ledighet.
På onsdag måste jag verkligen åka och köpa en ny overall eller i alla fall nån form av skiddress te lillan, då det tusanimej blivit riktigt kallt på morgnarna nu. Hon har ju en overall från i vintras, men vart f*n har den tagit vägen då??? Saker och ting bara försvinner här hemma tycker jag. Jag som är så ordentlig och försöker leva lite efter var sak har sin plats. Verkar dock inte lyckas så bra med detta.



Fasen, så har jag fått huvudvärk också. Ska nog ta en tablett och läsa lite i min bok. Haj!!

Kommentarer
Postat av: M

Detta har inget med inlägget i sig att göra.

Men jag har för mig att du skrivit något om att du var ute och reste under din graviditet.

Om detta stämmer så undrar jag över ett par saker.

Vart var du isåfall, o hur länge var du borta?

Är det något speciellt man ska tänka på om man reser under graviditeten?

Finns det några risker med att resa under graviditeten?

Några tips?

Funderar på att åka till Thailand, och vi har nu börjat planera på att bilda familj.

Ska man vänta tills efter resan, eller vad tycker du?

Många frågor.. ;)

Tack på förhand!

2010-10-13 @ 07:53:44
Postat av: Elle svarar

Det stämmer faktiskt att jag reste när jag var gravid. Inte för att jag "var ute och reste" jättemycket, men vi åkte till Thailand i alla fall. Var borta i två veckor och var på lite olika ställen då. Bland annar Koh Samui och Koh Phanang (helt fantastiskt). Jag tror inte att det finns några risker med att resa när man är gravid, kan ju i så fall vara olika bakterier och sånt kan jag tänka mej. Man tar ju i alla fall ett annat vaccin, i höften satte dom mitt och ajaj vad det gjorde ont.



Varför inte göra ett kärleksbarn i Thailand?? Bara att köra på ju ;) Lycka till!

2010-10-28 @ 00:53:54
URL: http://ellec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0