Nu blir det film

Hallå!! Jag vet att jag är lite kass på att uppdatera, men det är så mycket annat som tar upp min tid jämt och ständigt. Nu fick jag dock lite tid över till att knåpa ihop ett inlägg. Har haft en lugn å härlig kväll efter att ha fått 5 timmar avklarade på jobbet. Först åkte jag och hämtade mina hjärtan på lekplatsen efter att jag slutat. Vi åkte hem en sväng till mina föräldrar å tjingsade efter att dom kommit hem från Italy. Jag undrar vilken gång i ordningen dom varit där detta året. Om 3 veckor drar dom igen, sicka grisar dom är. Jag vill också följa med. Förhoppningsvis så hittar dom en liten lya där nere nästa gång och då vet jag en som packar väskan fortast möjligast när det blir säsong. Fan va gött!! Skynda er nu ;)
Jag och mamma åkte till thaien å handlade med oss massa käk, så sen satt vi där allihop, tjocka å goa. Lillan ville bada lite med lillkusinen så hon stannade kvar medans jag å prinsen gick hemåt.
Maria kom förbi en sväng å satt å tjöta lite. Hon hade tagit en paus i sin 3-veckors jobbutbildning så då passade hon såklart på att komma till mej å kramas.
Efter en stund dök även Frida upp med sin lille gosing, så söt hon e. Alltid go å glad. Mumma med såna bebisar. Vi laddade med chibba och gött till Dansfeber. Väldigt underhållande. Tänk vad folk utsätter sej själva för, bara för att underhålla andra. Härligt med folk som släpper loss lite. Det gillar vi!!
Nu har Frida dratt hem och jag funderar på om jag ska slänga på en film. Antingen blir det Inception eller The haunted airman med min snygging i huvudrollen. Ojojoj!!! Blir nog den sistnämnda.
Såå, det var ju en liten update om denna kvällen i all fall. Hoppas ni har en härlig lördagkväll precis som jag har haft så hörs vi väl imorgon igen då....Eller förresten, jag måste ju visa lillans fina skiddress som jag köpte igår. Så läcker, så det kanske kommer ett inlägg till senare eller så tar jag det imon. Jag vill också vara liten. Hej på er!!

Frida å lilla RonjaVad gör Frida?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0