Monday morning

Go morron på er!!
Idag är det min älsklings födelsedag så jag å lillan fick smyga upp alldeles för tidigt för att ha lite morgonfirande. Har möte efter jobbet så jag hinner antagligen inte hem innan lillfis har slocknat. Lite trist, men sant. När det är sånt här höstrusk ute så vill jag helst starta dagen med en kopp varm choklad och goda smörgåsar i soffan under en filt. Istället måste man klä sej, någorlunda snyggt och bege sej ut i skiten. Solen skiner ju idag i alla fall. Än så länge. Kör på en ny outfit idag som jag fick shoppat helt oväntat igår. Shopping när den är som bäst. Svart/grå jeansleggings och en supermysig puderrosa kofta. Ha en bra dag nu. Tja!!

Only


Kommentarer
Postat av: Cissi

fin outfit! :)

2010-10-04 @ 17:44:14
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0