Min nya lampa

Åh var på Ikea idag och köpte mej en lampa som jag trånat efter lääänge. En maskroslampa, så läcker. Den har ju tidigare bara funnits i en gigantiskt variant men har nu även kommit i mindre modell på 55cm. Så idag fick jag ett ryck och drog dit å roffade åt mej en innan dom tog slut. Efter lite pill å meck så var den i alla fall monterad. 84 små fluffgrejer som man skulle klicka fast, jeez. Men nu är det färdigt. Och det blev såå snyggt.

IKEA PS Maskros

 

Nu har jag å Danni (för ovanlighetens skull) kollat en helt värdelös skräckis. Frozen Kiss, se den inte. Så jäkla dålig. Snart blir det sängen, kanske till oich med blir riktigt tidigt idag för en gångs skull. Tjaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0