Men hallå!!

Här halvligger jag i soffan å har kollat på Idol. Fasen va duktiga dom är allihopa, helt otroligt. Elin är ju grym å Linda å Olle åå ah jag vette fan va dom heter, men duktiga är dom. Än så länge har jag bara hittat en som inte riktigt passar in och det är ju Mr Weise (stavning?). Han e änna lite mesig. Haha, det tycker jag i alla fall. 

Träningsvärk har jag idag efter Zumban igår. Tack å lov var Dusko tillbaka så det blev rejält med shaking, haha det gillar vi. Jäkla skit f*n så missade jag att boka till på onsdag så det blir la ingen träning för mej då. Skit skit skit!!! Får gå ut å springa istället.

Nu greppar jag tag i min bok och kryper in under en filt å försvinner in i fantasins värld. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0