Lörda i la'an

Tja!!
Idag händer det fan inte mycket asså. Har jobbat från 10-15. Vi hade massor att göra och det var mycket respons på våra kampanjer. Kul!!
Nu håller jag på och förbereder middagen. Blir lite sent idag, men vi ska i alla fall äta kotlett med klyftisar och pepparsås. Jeezes så gött det ska bli, är hur hungrig som helst nu.
Sambon är på tippen med massa brädor och skit å Lillan har en kompis på besök. Dom sitter och spelar DS. Det är så kul att lyssna på dom när dom pratar med varann å leker. Hehe!!

Kvällen tror jag faktiskt att jag ska tillbringa ensam...Mysa i soffan med lite gött, kanske ett glas vin , lite tända ljus och min bok. Åh va det låter mysigt, jag längtar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0