Å så åter igen

Det var den helgen det..Usch va segt att helgerna ska gå så fort jämt. Man borde haft en dag till ledigt. 3 dagar, jepp det hade varit bättre.
Ska strax hoppa i säng i alla fall. Danni gick hem nyss. Vi har kollat på nån film som Jenny tipsade om, haha, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Den va väl inte direkt bra precis. Nått om aliens å sånt slibb. Inget i min smak. Danni va så rolig när hon skulle säga vad den hette, Panorama eller Pandora eller nått, men icke...Den hette Pandorum. Fattar fortfarande inte vad det var förnått. Ett sjukdomstillstånd eller nått kanske.

Har nästan tillbringat hela dagen hemma idag. Lillan blev hämtad av en dagiskompis och hans pappa tidigare för att gå ut å leka en sväng, sen kom dom tillbaka hit och lekte lite till innan han skulle hem. Hon tycker det är såå roligt. Gullongen. Jag drog iväg och handlade en ny dimmer så min kära pappa kunde komma å hjälpa mej att koppla in nya lampan över soffbordet. Vadå myskänsla med den lampan?! I like.

Mycket mer än så har inte hänt denna regniga, trista oktoberdag.

Lillan vid frukostbordet JagKärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0