7 timmar, helt otroligt!

Ojojoj, idag har varit en lång dag. Bestämde mej redan igår för att jag skulle åka in till stan rätt tidigt. Lagom tills affärerna öppar vid 10 (eller öppnar dom kanske redan 9??). Jaja, skit samma. Tio över tio parkerade jag bilen. Jag har nog aldrig varit så nära min mål-tid förut, grymt. Jag å lillan mötte upp Danni i p-huset och sen snurrade vi runt lite halvstressat fram och tillbaka i typ 3 affärer. Tror hon fick köpt ett par dojor i alla fall (Danni). Vipps var klockan lunch och vi vinkade av Danni och gick å mötte mamma för att käka lite. Jag tog en wok (den va la sådär) å lillan fick pannkakor. Mätta och belåtna fortsatte vi sedan vår lilla shoppingtur som kom att bli betydligt längre än planerat. Efter totalt 7 timmar så betalade jag gladeligen mina 140:- i p-pengar och hoppade in i bilen, lättad över att vi äntligen var klara och på väg hemåt.

Väl hemma blev det minsann inget slappande, nä då vart det dags att svida om till träningsoutfiten och dra iväg på Zumba. Ett riktigt gött pass idag och svetten stänkte. Yiiihaaaa!!!
Nä, nu ska jag upp om (vad lustigt) 7 timmar...Dags att krypa till kojs. Natti!!
FikapausPrylar från lagerhaus 
Tar en fika i arkaden                              Lite roligt från Lagerhaus

Nödvändigheter
Köpte 4 nya tights till lillan i lite sådär höstiga färger

Gosiga öronmuffar från Kappahl
Lillfis tjatade till sej dess söta öronmuffarna, lite stora dock men hon gav sej inte.

Puderfärgad Kofta

Mysigt kofta, köpt på H&M

Klänning Tunika
Två klänningar/tunikor (kalla dem vad ni vill) H&M och BikBok

Tuffa tishor från Åhlens
Tishor till lillan som jag hittade på Åhlens. Gillar framför allt den med rosetten.



Det var längesedan jag hade en sån här heldag på stan asså, men f*n va gött det é!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0