Nothing

Just nu och de senaste dagarna så har jag inte riktigt haft något att skriva. Har då istället skitit i det helt och hållet. Det har liksom inte hänt något som är värt att anteckna. Väntar på att det ska hända något, gällande en mycket spännande sak som tar alldeles för lång tid. Åååh, så jobbigt att vänta. Men men, inte mycket till val där asså. Kom nyss hem från jobbet, idag är det dags att boka zumba så det måste jag ju vara beredd på sen. Ojoj, det e så kul. Jag börjar ju bli riktigt haj på det där nu. 

Ska strax dra på mej och lillan lite kläder i alla fall så ska vi bege oss bort till syrran. Det blir idol där ikväll. Mysigt, hoppas bannemej att hon har nått gott att bjuda på, haha!!! 


Här är jag i förra veckan, allmänt mysklädd. Nått sånt blir det nog ikväll också.


Ha en härlig kväll alla!!  

Kommentarer
Postat av: mamma

blir mysigt när ni skall gå hem. det snöar ju. Hoppas att lillfisen kan åka på sina nya skidor.

2010-11-19 @ 22:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0