Me like myyys!!

Syrran var ju här igår kväll. Jag bakade chokladmuffins med m-mallows i som vi fikade lite på. Mitt i fikat ringde mamma från flygplatsen och sa att dom landat en halvtimme för tidigt, så det var ju bara att hoppa i bilen och dra iväg. Hamnade givetvis bakom en jä*la bromskloss som låg i 60 på en 90-väg...Frustrerande!!! (Jag klarar inte av dom) Till slut fick jag i alla fall tillfälle att ta mej om dom, Thank God! Så när jag fått hämtat mamma å pappa och kört ifrån flygplatsen igen, ni tror inte vi mötte dom på tillbakavägen hem då?! Oh yes!!  Haha, fy faan vilka idioter.
Mamma å pappa följde med hem och vi fikade lite till å kollade på tv å så. Syrran stannade väl tills klockan var halv ett eller nått å vi klämde fötter å götta oss...Löööve!!! Sen kom prinsen hem och det var dags att sussa gott. Så, kvällens total måste jag säga var myyyys!!!

La Famiglia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0