Bästa på länge!!

Halloweenpumpa


I lördags var bästa kvällen på länge. Jag å tre brudar till gjorde stan osäker. Vi hade så himla kul. Satt hemma hos mej först å tog ett par glas å piffade oss lite. Vi var så läckra allihop och vi ägde på krogen. Haha!! Dansade som galningar. Jag hade glömt hur killar på krogen är. Testosteronet sprutar ur porerna på dom och dom är helt galna. En kille frågade om vi skulle med på efterfest, "Öh, nä" sa jag "vi ska hem till våra barn" (Haha!!) "Alla har fan barn, Jag vill göra barn" svarade han på det. Ööh okej, lycka till då. Haha! Stackars sate.

Jordgubbsbubbel

Jag å Danni

Brudar





Här sitter vi i taxin som för övrigt kördes av den grinigaste chaffis jag nånsin träffat. Jävlar va sur å tyken han va. Han blev förbannad när vi ville ha på radion för att den inte funkade. Va? Kunde vi veta det kanske? Så åk inte med Stefan Frans nånting.



Kommentarer
Postat av: kroll

vafan sånt måste ni klaga på... men jag förstår chaffisen iofs. Tre fnittriga tanter i bilen, phu! =))



kram på dig



ps. tänker fortfarande på dig varje gång jag hör wakaka och dina moves från kräftskivan ;)

2010-11-02 @ 09:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0