Vart ska jag börja?

Helgen gick ju så fort. Jag har knappt hängt med och det har varit fullt upp hela tiden. I fredags kom Maria förbi en liten stund och vi kollade på tv, fikade och tjötade massa. Hon hade handlat lite grejer till lördagen då vi skulle vara ett gäng tjejer hos henne på kvällen. På lördagen i alla fall så fick jag ett mess från en kompis som frågade ifall vi ville följa med och leka på nått lekland vid gamlestan. Visst tänkte jag trots att jag inte hade en aning om vart det låg. Jag har ju gps. Yeah yeah, den var ju inte direkt uppdaterad och det slutade med att gps'en hade lurat in mej på en gångbana eller nått så jag fick backa tillbaka med typ 10cm marginal på varje sida om bilen. Suck!! Till slut kom jag i alla fall fram och lillan fick lekt av sej ett par timmar innan vi skulle åka hem igen.
Lek och buslandetLek och buslandetLek och buslandetLillan klättrarSkjuter prick

På kvällen var jag ju i alla fall hemma hos Maria och hade jättekul. Vi var ett gäng härliga brudar som pimplade lite vin och åt massa gott som Maria hade fixat. Sen så spelade vi lite partyalias. Haha!! Så himla roligt.
Jag hade bilen med mej så när kvällen var slut tvättade vi av oss sminket och la oss på soffan å kollade på Grease. Den e så bra, det var minst 10 år sedan jag såg den sist. På morgonen åt vi god frulle med smoothie och keso-scones innan jag begav mej hemåt.
GottaPlockmatFrukostmysSmoothie och Keso-scones

Igår var det ju så himla skönt väder så jag och lillan gjorde oss iordning, hämtade syrran och Solei hos mamma å pappa och drog på picnik. Det var så himla fint och mysigt med alla vitsippor runt omkring. Det var alldele vitt i hela skogen. Myyys!!!
På kvällen kollade ju jag och prinsen på Avatar. Vilken mysig film asså. Tänk om man hade fått en dag att tillbringa i deras lilla mysiga djungel.
Detta var alltså min helg i korta drag. En helt underbar helg måste jag säga.
Nu blir det snart sängen för min del, och med det sätter jag punkt.
Plockar vitsipporLilla SolenPå vägStig med vitsipporPicknikVitsipporCyklar hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0