Närkontakt (The fourth kind)

Närkontakt, The fourth kind

Dr. Abigail Tyler i NärkontaktIgår kväll hyrde vi Närkontakt (The fourth Kind) efter att jag blivit tipsad av Danni. Hon hade rätt, den var sjukt läbbig. Speciellt med tanken hela tiden om att den skulle vara verklighetsbaserad. Det var ju riktiga klipp i filmen, skulle man tro i alla fall. Dessa har jag fått reda på att dom inte heller är riktiga. Den "riktiga" Dr. Abigail Tyler i filmen spelas av en skådis som heter Charlotte Milchard. Inte ens det är alltså på riktigt. Bummer!! Men va trodde man då, herregud. Det finns ju självklart inga UFO:s så hur skulle det kunna vara på riktigt. Och om det nu hade funnits aliens så tror jag ju inte att dom hade jag sej vara Gud å sånt. Hur skulle dom kunna veta vem Gud är?! ;)
Det kändes lite som att dom tappade hela alien-grejen när filmen mer började påminna om Exorcisten. Folk som flyger i luften och pratar språk som man talade långt före kristus tid. Jaja, filmen var bra i alla fall. Men det vart ju allt en liten besvikelse när jag läste att inte ens dom riktiga klippen var riktiga.

Kommentarer
Postat av: kickan34

sv tack! Ja men han biter en med sylvassa tänder nu! :P :D Kram

2010-05-13 @ 17:36:41
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0