Mixed!!

Tequila RoseNu känns det som att jag inte riktigt kan skilja på dagarna som har varit. Det blir ju lite knas iom att jag är ledig imorgon, Goooooott!!!!. Men, Jenny ringde i alla fall och bjöd in sej igår. Så himla mysigt med hennes sällskap. Vi å lite middag och satt å tjöta i flera timmar, tills jag körde hem henne vid ett-tiden.  

Handduk ikeaIdag åkte vi en swäng till Hornbach, köpte en grej som ska vara till mitt lilla projekt. Måste säga att det går ganska bra. Börjar närma sej the end nu kan man säga. Det är verkligen kul att ha små projekt för sej å att det liksom händer nått hela tiden. Man har något att se fram emot helt enkelt. 
Efter hornbach blev det en sväng in på IKEA..Aah jag vet det var ett tag sen nu. Inte likt mej alls. När vi nästan var klara hörde jag deras utrop om 50% på handdukar, yeheey!! Så vi vände så vackert om och gick mot badrumsavdelningen igen. Där lyckades jag (med min ovanliga tur) gräva fram 3st korallrosa haddukar till gästtoan. Som jag har trånat efter dessa handdukar. Kan man ha mer tur?! Nä, så jag vart  alla fall supernöjd när jag åkte hemåt.
Efter et samtal med mamsen så åkte vi förbi hos dom. Pappa hade köpt en ny "riktig" sparkcykel till lillan. Hon blev så glad, herregud! "Tack så mycket för att du köpte en riktig sparkcykel till mej Morfar, den e jättefin." sa hon när vi gick hem. Lite senare så kom min svägerska förbi en sväng. Så skönt att hon tog lillan en stund och sysselsatte henne lite medans jag grejade med mitt. Vi käkade lite nudlar och fikade och så, väldigt mumsigt. Var egentligen inte direkt hungrig efter vår taco-middag tidigare idag, men det gick ner ändå.

Nu ska jag gå å lägga mej. Jösses vad trött jag är. Hoppas lillan sover länge imorgon så man kan få lite sovmorgon. *Drömmer*


Sparkcykel rosa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0