Imon kör vi så det ryker.

Tjaa!!
Imon så jäklar anamma. Då är det dags för Elle att besöka Ullared igen. Gud va jag har sett fram emot att dra dit. Det blir jag, mammi och lillan som åker. Så det blir till att gå upp tidigt, senast halv nio sa vi visst. Jaja, då kanske man kan komma hem någorlunda i tid för en gångs skull. Jag har skrivit en liten lista på grejer jag ska kika efter. Nått av det borde man ju få med sej i alla fall. Satt och spana på gekås-bloggen häromdagen och det bara spritte i hela kroppen. Tänk att det kan vara så kul egentligen att få gå där och bara slösa så mycket man kan..Wihihihihoho!! Nä, får ta å lägga mej nu då så man orkar upp. Nighty!!!  

Kundvagn


Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Haha, låter kul! :D

2010-05-26 @ 15:40:31
URL: http://frida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0