Sicko!!

Imorse väcktes jag vid 04.30 av att lillan låg å ropade på mej i sin säng. Hon klagade över halsont och sa att det finns kräks där nere. Neej sa jag att berättade att det nog bara kändes lite konstigt för att hon hade ont i halsen. Hon fick lite vatten och vi gick å la oss igen. Efter en stund fick jag rusa med lillan under armen in till toaletten. Kräksjuka!! Eller, vad är skillnaden på kräk och magsjuka egentligen??
Nu efter att ha sovit i två timmar verkar hon lite bättre. Hon vill i alla fall ha frukost så jag får gå å fixa det nu. Innan har hon inte velat äta nämligen. Det funkade inte ens med kitty-glass.

Så min annars så busiga och spralliga tös är inte alls på humör idag. Typiskt när det är så gott väder ute och solen bjuder på ett par strålar.

Lillan i sin prickiga pyjamas


Kommentarer
Postat av: carro

Faster Carro är också sjuker, halsfluss verkar det som så imon blir det besök till farbror doktorn :( Pussa lillan från mig!

2010-03-03 @ 22:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0