Säsongspremiär

Jeansjacka


Tog en sväng förbi Backaplan förut idag. Skulle ju bara köpa present till min söta systerson men fick med mej lite annat också. Inte helt ovanligt. Svängde in på H&M och hittade denna fina jeansjackan. Dessutom hade dom 100:- rabatt på alla jackor. Great!! Så jag betalade 199:-, hur bra är inte det.. Nu ska det bara bli lite varmare så man kan börja använda den också. På tal om varmare, idag har det ju varit så underbart väder ute. Skinnjackan hade säsongspremiär, gött! På väg ut från H&M stack det till i ögonen av solens strålar. Då mina gamla glajjer pajat så fick jag rusa tillbaka in och roffa åt mej ett par nya.
Sen såg jag ju att dom hade så fina nagellack så nu sitter man här med nylackade och fina naglar :) Härligt!!

Nagellack

 


Kommentarer
Postat av: Jane

Den jackan är så snygg på!! Jag köpte en likadan på HM för någon vecka sedan, love it! :)

2010-05-07 @ 09:47:47
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0