Och så tar vi en paus

Har precis slängt i mej en halväcklig pan-pizza framför Grey's Anatomy. Vilken bra serie egentligen. Först så var jag lite orolig då det var sammanslagning. Jag trodde inte mitt intresse skulle hålla i sej, men joodå. Det är fortfarande precis lika bra som det har varit innan.

........................Grey's börjar igen och jag fastnar...

.....Ååååh det är så bra. Det är bara så jäkla trökigt varje gång ett avsnitt är slut. Jag hade lätt kunnat tänka mej en tur i garderoben med han Dr Karev. Ojoj, sicken as-charmig blick han gav lexie, yeeezes! Hohoho. So cute.

Justin Chambers
Har aldrig riktigt tänkt på det så tidigare, men han är fiiin. Mumma!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0