Windows 7 öööh? Vista måste väl vara bättre?

Sitter och bekantar mej med min lilla mini som jag köpt idag. Har funderat länge på ifall jag inte skulle ha en, och visst skulle jag väl det. Så nu sitter vi här, mini och jag. Såå fin..Synd jag inte fattar hur allt funkar bara. Typ vad det gäller Windows 7 å så. Vista måste ju vara bättre? Jag fattar ingenting på 7:an. Man ser ju inte vilka fönster man har liggandes i listen, man kan inte direktklicka sej till skrivbordet, jag lyckas inte byta bakgrundsbild m.m m.m. Kanske är det så att jag inte lärt mej ännu (på nån timme). Men jag tror inte det är det som är felet. Hoppas jag finner lösningar på mina problem inom en snar framtid.

Mini-pc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0