Gott och blandat

Åh, det känns som att jag inte har haft en lugn stund på hela dagen. Flänga fram och tillbaka, vilket visserligen är ganska trevligt. Självklart helt och hållet beroende på vad man gör. Först var vi ju på backaplan, efter det hade vi en hel timma över för middagstillverkning och inslagning av Elliots presenter. Sen gasade vi hem till syrran på kalas och fick världens godaste tårta typ. En eloge där till bagarna (Elliot och syrran). Köpte ett wii-spel till kiddo som jag skulle försöka mej på. Kommentaren jag fick då var att jag sög. Jaha, tack för den. Haha!! Ungar! Är det verkligen så man säger till sin moster??? I guess.
Kvällen tillbringades ju då hos Maria som sagt. Vi kollade på Mello och käkade Gino. Mmmmm, så sjukt gott.
Nu sitter jag här hemma med min kärlek och vi ska la snart gå å lägga oss. Ska bara disskutera lite först, tissel tassel.

Gino
MiddagKalasMosters godbitTårtaJag och Maria


Kommentarer
Postat av: Emelie <3

åh vilken mysig blogg du har (:

Kramis <3

2010-03-14 @ 01:40:30
URL: http://hahaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0