Fantastiskt bra lip-film

My sisters keeper


Vilken bra film vi såg igår kväll. Det var syrran som tipsade mej om den faktiskt. My Sisters Keeper är helt klart filmen du ska se om du känner för att gråta en skvätt (läs floder).
Jag tror att man tar till sej handlingen lite extra när man har barn själv och mer kan föreställa sej hur det skulle vara att hamna där i deras situation med en liten dotter som får Leukemi. Usch! Att få det hemska beskedet och att sedan sarta denna enorma kamp tillsammans. Det som nog känns mest ofattbart är att folk faktiskt går igenom samma sak fast i verkliga livet. Vadå, vi är väl osårbara? Vi klarar allt! Så tänker man väl oftast, fast så är det inte. Man ska ta vara på de man älskar och visa dem att dem är just Älskade. Det är så viktigt. En dag kan det vara för sent.



Kommentarer
Postat av: Linda

Haha ja jag håller med=)

2010-03-16 @ 20:05:13
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: carro

Jag dog nästan av gråt när jag såg den. Sjukt bra film!

2010-03-16 @ 20:53:45
Postat av: Lina

Det är en av de bästa filmer jag såg förra året. Lipade mig igenom hela filmen.

2010-03-17 @ 03:58:13
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0