En mask i maten?!

Mask i maten

Mask i maten


Idag när vi varit hemma hela dagen och varit lite slappa sådär så orkade jag inte laga nån middag. Tog fram en fiskgratäng ur frysen och satte den i ugnen. 45 minuter hade äntligen gått och det var dags att äta. 
Men vad var det där??? Det hängde ut nånting ur fisken när jag skulle dela. Jag pillade loss den där lilla äckliga saken som liknade en mask otäckt mycket. Så som man kan tänka sej att en nyfödd daggmask ser ut ungefär. Såå jä*la äckligt så det är inte klokt. Matlusten var ju som bortblåst och jag är glad att jag inte spydde.
Kollade runt i kylen och fick nöja mej med en blodgrape istället. Väldigt gott och utan maskar.
Imorgon ringer jag kundkontaktnummret som stod på baksidan och hör vad dom har att säga.

Blodgrape




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0