Super Mario Galaxy 2 (Wii) = Svinballt!!

Super Mario Galaxy 2


Efter jobbet idag blev vi hembjudna till mama å papa på grillat. Pappa visade sitt nya spel han var tvungen att inhandla på releasen idag och jag vart såklart trollbunden på stört. Jag ÄLSKAR Super Mario!!!
Herregud va roligt det var, jag har typ skavsår på ena tummen. Som att det inte räcker med svårighet när det är 3D-världar så skulle man även ha 2 stycken kontroller, en som man styrde med och en som man viftade med och gjorde konstiga hopp och grejer. En bana va så sjukt roligt så vi skrattade så vi grät, Haha!! Tänk att det kan vara så kul med lite Nintendo. Så till alla er som gillar Super Mario säger jag bara, KÖP DET och have fun!!!

Fem Plus helt klart!

+++++

Jag spelar som en galning

Pappa är sjukt koncentrerad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0