Striptease

Ja gud, vi hade ju en kanonkväll hemma hos Danni igår. Ett grabbgäng som hade svansexa ringde in sej och den blivande brudgummen skulle strippa. Måste säga att han va grym för att vara oproffisionell, stel som en pinne och allmänt full. Hahaha!! Jag har inte skrattat så på länge. Danni bjöd på supergod mat, Grillad oxfilé, mammagjord potatissallad och rödvinssås och bea. Mumsfillibabba!! Självklart blandades det mummiga hallonshots och piggedrinkar också. Efter en härlig kväll på ballen så drog jag mej hemåt och dom andra brudarna fortsatte in till stan i karaoketaxi. Grymt!! Där tror jag nog att jag missade nått.

Laddar för striptease

Ojojoj

Stripper

Danni Grillar

Me and Jenny

Piggelindrinkar

Hallonshot

Förfest-spelet


Kommentarer
Postat av: Tanja och Selma

Titta gärna in på vår blogg! Kanske vill du se mer=) Glöm inte kommentera om du ser något du gillar:)



2010-06-06 @ 21:17:10
URL: http://tanjaselma.blogg.se/
Postat av: Anonym

mina finaste <3

2010-06-10 @ 23:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0