I Wish for

Birthdays


Om typ 2-3 veckor är det min födelsedag. Jag älskar att fylla år. Visst födelsedagar må vara för barn, men jag är väl ett barn då. Svårare än så är det inte.
Så vad önskar jag på min 2*-årsdag då?

Det finns så mycket jag skulle vilja ha, men när någon frågar så kommer jag inte på nånting. Liksom när man får tunghäfta fast det gäller ett behov av något (till exempel). Något jag hoppas på allra mest är såklart en fluffig och supergod jordgubbstårta, lite extra jordgubbar och massvis med sol. Jag kan nog inte minnas en enda gång som det har varit kasst väder på min födelsedag. Kan det ha med tur att göra eller är det bara för att det är just MIN dag?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0