Hur ska detta gå?

Nu är det säsongsavslutningsdags (långt ord) för Desperate Housewives och det är såå spännande. Kommer Eddie att ha ihjäl Lynette tro och sticka med bebisen eller vad händer? Hur länge kommer vi att få vänta sen är frågan. Blir det inte förän till hösten det börjar igen. Shit!! Jag minns i höstas när det var säsongsavslutning och jag å Danni satt här i min soffa å klämde rygg och det var så jäkla spännande. Ajajaj!! Inte för att jag vill skynda på detta nu. Jag vill mer än gärna ha en låååång och sköööön sommar. Må det ta den tid det behöver.

Desperate Housewives


Kommentarer
Postat av: Jag

Hej! Ser att du gillar Desperate Housewives. Jag har precis lagt upp ett sno stilen-inlägg om fruarna. Kom gärna in och kika!



Btw, "dags för säsongsavslutning" kanske kan funka? ;)

2010-06-21 @ 14:03:53
URL: http://snostilen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0