Härliga sommar!!

I helgen har det kalasats på alla möjliga vis. Först var det ju midsommar i fredags, då var vi hemma hos Prinsens moster med familj och firade tillsammans med dom och hans föräldrar. Det var väldigt trevligt och maten var kanon. Helt galna människor och vi garvade mycket. Haha!!
FamiljenIngen mästare på att binda kransar men ändåLove oh Love

Igår fyllde jag 2X år (som sambon skrev på mitt kort) hehe. Så då var det kalasande igen. Åh jag fick så mycket fint och alla mina nära och kära kom hit (nästan i alla fall). Det var så trevligt så och jag fick så fina presenter. En kanonkväll helt enkelt. När alla hade gått hem så satte jag å Prinsen på en film. Transformers, den var rätt bra. Vilket jag inte trodde innan, men den var helt okej. Prinsen somnade, men jag höll mej allt vaken för en gångs skull.
BrudarnaJag och MamiÄlskade mormor och morfarMe & my princeSmå sötnosarSnyggingarGodsaker

Idag har vi gottat oss i trädgården, jag, lillan och hennes kusin som sov över (i nya gästrummet för övrigt, hihi). Sen gick vi till mamma å pappa som bjöd på grillat. Supergott!! Efter maten blev det glass med jordgubbar och för att sedan gotta till det lite extra så hade jag tagit med hallontårta som blev över från igår. Sicka gottegrisar va?!
För att det skulle kännas lite bättre körde jag ett vattengympapass i poolen med egen koreografi. Jösses, haha!! Jobbigt, men roligt. Nu har jag svärmor här på besök, men hon ska strax åka och då blir det sängen. Natti!!
HawaiiblommaKalasar lite i trädgårdenGrillatDopp i poolen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0