Frissan idag då

Idag har jag verkligen offrat mej för att få komma iväg till frissan. Gick upp 5 i morse för att hoppa på ett tidigare pass vid 7. Allt för att jag skulle komma iväg lite tidigare från jobbet. Var hos Carro strax för 16 och det vara bara att hoppa upp i stolen och låte henne fixa å dona med mitt gamla rufs. Resultatet blev kanon, färgen och klippningen är skitsnygg. Men frågan är, Passar det mej?? Hmm, jag får nog ta å vänja mej ett tag.

Från mörkhårig till ljusareFrån mörkhårig till ljusare


Kommentarer
Postat av: Frida

Allt klär en skönhet vet du väl gumman... =)

2010-06-21 @ 22:52:06
Postat av: Maria

Jätte fint älskling. Du är alltid fin. Puss

2010-06-21 @ 23:15:42
Postat av: Kärstin

Det blev ju skitbra, ha en go midsommar!

2010-06-25 @ 00:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0