Deen blomstertiiid nu kooommeer...

Svenska flagganSkolavslutningSkolavslutning
Jajamensann, ungarna sjöng för fulla halsar imorse. Det var så himla fint. Många tårar fälldes vill jag lova och min söta söta systerson, han var så duktig och sjöng så fint.
Efter skolavslutningen var det back to reality och dags att dra te jobbet. Segt som fan, men det ser riktigt bra ut på siffrorna. Blir nog bonus i Juli då. Det kommer att sitta som en smäck mitt i semestern. Grymt!
Lunchade lite med mamma på plantagen. Hon köpte en snurra till Lillan och jag köpte små dingel-dongel som jag har hängt upp så fint i min döda syrén i trädgården. Kanske dom skrämmer bort skatorna så dom inte äter upp våra blivande smultron. Massor med smultron blir det i år. Gud så gott.

Nyfiken misseSmultronSmultronblomma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0