Ölandstripp

Två heldagar fick vi på Öland. Åkte hemifrån vid 19-tiden och var framme exakt 4 timmar senare. Vi hade en toppfart på 168 km/h. Uuusch, jag hatar att åka fort så det var bara en kort kort stund. Sen fick jag piskat och skällt lite på sambon så han saktade ner. Satt uppe och tjötade en stund innan vi gick å la oss. Vilken härlig kväll det var, 22 grader. Det är precis så det ska vara. Dagen efter skulle vi egentligen åkt till djurparken, men det blev lite sent så vi gick till stranden och la oss där istället. Djurparken tog vi på onsdagen istället innan vi åkte hem. Barnen älskade det. Okej, jag erkänner, jag också. Haha!! Vi avslutade på vattenlandet strax före det kom världens skur. Sen var det dags att åka hem.

ÖlandsbronPå med löpardojornaÖlandÖlands DjurparkRider på ZebraMonkeyKrokodil SköldpaddaFlamingoLillan matar killingBjörnarFamiljenVäderkvarn


Kommentarer
Postat av: carro

tycker mig känna igen kjolen, kan det vara så att jag är dess forna ägare tro? :) att du kan ha den fortfarande, själv hade jag förmodligen inte ens fått den över knäna... ser ut som att ni haft det bra, jag går på semester idag vilket ska bli underbart! :)

2010-07-23 @ 13:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0