Kvällspromme

Har precis varit ute på en långpromme med Danni. Hur mysigt somhelst. En helgo, ljum kväll med rosablå himmel. Så fint!! Det är så härligt att vara ute och gå såna här kvällar. Luften är så frisk på något sätt. Det var alldeles för längesen som jag var ute och gick. Det får jag göra oftare. Måste ju även köpa mej ett par löpardojjor snart så jag och Frida kan bege oss ut och vara lite hurtiga sådär. Haha!! Har aldrig sprungit i mitt liv, men senaste tiden så har jag blivit mer och mer sugen. Måste snärta till låren och röva lite också, haha. Ett fast bak är ju inte fel. Jag fattar inte vart den har tagit vägen. Ger jag mej ut och springer så måste jag ju hitta den nånstans. Nu ska jag hoppa i säng. Jobb som väntar i morgon också. Nedräkningen är i full gång. 4 dagar kvar.

Dani å så Jag med mitt jävla munsårSkymning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0