Kan det blir bättre?

Jag tror inte det. En helt underbar helg har jag bakom mej med helt underbart väder. Igår var det ju soo lovely. Runt 30 grader varmt och strålande solsken. Me like! Prinsen var iväg på killgrejer så jag och lillan åkte med syrran och hennes familj till Fiskebäck och solade. Blåste väl lite i mesta laget, men det var tur på sitt sätt annars hade man väl legat kvar som ett russin...helt ursvettad. Haha!! Jag köpte med lite tårta till beachen då svågern fyllde år, så det blev lite firande av honom där innan vi la oss till rätta. Såå gott. Halvfryst prinsesstårta är kanon!!

På väg hem bestämde vi oss för att det fick bli middag på kvarterskrogen. Barnhamburgare blev det för dom flesta. Dock var den inte speciellt liten så jag blev mätt och nöjd i alla fall. Väldigt gött, men ack så varmt det var i solen. Tror jag fick mer färg på ryggen undermiddagen än vad jag fått under hela dagen ute vid havet...Skumt det dära. Efter middagen fortsatte vi ner till päronen för ett dopp i poolen, då vi kände oss som torra tvättsvampar allihopa. Åååh det var underbart. 27 grader i vattnet så det fanns absolut inget att klaga på. Till och med lillan blev tilltuffad och hoppade som en galning upp och ner i poolen hela tiden. Hon har ju inte ens velat bada förut den lilla badkrukan. Nä, men detta toppat med ett par glas rosé och lite glass så får gårdagen och kvällen toppbetyg. 

Tårtkalas på stranden
GrodfolketSolarrund poolHamburgareEtt glas rosé i solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0