Det kunde ha varit vi!

Luftballong
Igår när jag satt hemma i soffan så hörde jag ett skumt ljud. Kände lite lätt igen det och kom ganska så snart på att det var en luftballong jag hörde. Jag rusade upp och hämtade lillan ur hennes säng (hon älskar "futtballonger") och sedan ut på gräsmattan. Vände blicken upp mot skyn och där var den....Såååå nära!! Passaerarna hejade glatt på oss innan dom studsade med korgen lätt mot vårat hustak. Så nära har det nog aldrig tidigare varit att en ballong har landat i trädgår'n. Häftigt!! Jag älskar också luftballonger och i augusti är det jag syrran och papsen som far iväg med vindarna. Hoppas vi flyger här över. Det hade varit så coolt. Kanske vi landar på gatan så blir det nära hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0