Det blir bara bättre..

I tisdags tror jag det var, när jag vaknade upp på campingen på Öland så hade jag en sån jäkla huvud/nackvärk. Har fan fortfarande ont. Tror jag kanske åkte på en släng av nackspärr efter en biltur på 4 timmar med ac på. Kan nog ha varit det va? Men jag är inte säker för jag hade mest huvudvärk de första dagarna och sedan gick det över till nackont. Det vart ju inte direkt bättre i fredags kväll efter att jag hade headbangat lite på P!NK-konserten. Haha!! Smart!
Men idag känns det bättre igen alla fall. Har sovit med halsduk dom 2 senaste nättera så det kanske har gjort susen.

För övrigt var jag, lillan och Maria på bio idag och såg Shrek 4 i 3D. Det var första gången lillan var på bio. Hon tyckte det var roligt, men blev lite trött på slutet och då åkte snuttefingrarna in i munnen. Men hon var jätteduktig med brillorna och så. Till och med jag tyckte det var jobbigt att sitta och kolla på film med brillor på. Blev lite åksjuk faktiskt ibland iom att det var 3D. Men det var ju helt klart läckert måste jag säga.

Ego


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0