Jag antar att jag är vuxen nu.

Till en början gick det väl inte så bra. Haha, jag skulle möta M på parkeringen men hon kom inte. Bilen ville inte starta så hon vart lite småirriterad där en stund, men det gick ju över. När vi kom hem till L körde dom igång med maten i hennes fina lilla kök. Vi tjötade om allt möjligt verkligen och det är kul hur världen kan vara så liten egentligen, folk känner folk ni vet.
Maten var hur god som helst, Pasta Pesto med Kräftstjärtar och Lax. Mmm gud så gott!!! Alltid kul med nya maträtter. Jag åt till och med kräftstjärtarna, aldrig gjort innan. Jag antar att jag är vuxen nu, haha. Jag som alltid har varit så petig med maten, stoppar faktiskt i mej det mesta nu för tiden. Tack L i alla fall för en supertrevlig kväll. Lite spänd stämning var det där när vi spelade Med andra ord, roligt roligt men stressigt. Vi vann i alla fall båda varven jag och min fina M.

Så summan av kardemumman är att det vart en kanontrevlig lördagkväll med supergoa tjejer.

Nu kryper jag till kojs. Natti!

SalladPesto-pastan med kräftstjärtarnaFruktsallad
TjejorJag och min pingla


Kommentarer
Postat av: kristin

hallåj! he he..ja, skall bli spännande o se när de blir klart. segt men snart blir de la klart! ciaaooo

2010-01-26 @ 10:00:23
URL: http://bygganytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0