Tack för att du väntar, det blir snart din tur.

Sitter i telefonkö nu och väntar på att komma i kontakt med någon på Rusta. Ska kolla ifall dom har en taklampa som jag är ute efter. Vi har en i hallen och behöver en till. Jag har nog väntat i tio minuter nu, minst. Så jävla tråkigt att sitta i kö. "Tack för att du väntar, det blir snart din tur."
Visst problemet är bara att det blir ju aldrig min tur, känns det som i alla fall.

När jag är klar med detta tänkte jag att jag å lillan skulle hoppa in i duschen. Drar kanske ut på lite shopping sen, yey!!


Kommentarer
Postat av: e

eller vänta, dvs OM du blir klar ;)

2010-01-05 @ 16:51:07
URL: http://elinarnehed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0