Solig morgon



Det är så himla fint när man tittar ut genom fönstret på morgonen. Man kan riktigt se hur kallt det är.
Jag öppnar dörren för att släppa ut katterna men drar snabbt igen den för att inte förfrysa. Nä riktigt så illa är det inte, men det kanske blir.

Nu håller jag i alla fall på att göra mej iordning. Jag och lillan ska åka och hämta mamma för att åka till sisjön en sväng och sedan hälsa på min morfar som ligger på sjukhuset. Jag vet inte ens hur det är med honom men det får jag nog veta där. Han fick en hjärnblödning i julveckan och åkte in för att operera hjärnan. Usch, otäckt det där. Men han lever ju i alla fall och det är man ju otroligt tacksam för.

Ha nu en toppendag så hörs vi ikväll.


Kommentarer
Postat av: MUFFINSMARTIN

Mitt år har varit toppen! Skrev precis en lång nyårskrönika ;)

2010-01-03 @ 11:33:55
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0