Snowman

Står man bara ute tillräckligt länge så kan det nog bli så. Det är så himla mysigt när snön yr omkring utanför fönstret. Det är helt okej, det får gärna snöa och vara kallt ett tag till. Varför? Jo, för det är så förbannat jäkla mysigt. Visst är det? Håller det sej bara under nollan så.

Ska strax hoppa i säng här nu. Har haft besök av D här ikväll och vi har kollat på Harry Potter och halvblodsprinsen, mycket bra. Men dom är lite läskiga ibland, jag hade inte vågat titta själv så jag fattar inte hur dom kan vara barntillåtna, vid ett tillfälle satte D upp handen framför ögonen till och med. Annars brukar det vara jag som är fegis, haha.

Imon är jag ledig, det ska bli såå gott. Man har änna blivit bekväm av sej nu när man varit ledig så mycket.
Natti natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0